Herrlaget har vaknat till igen efter 2 st vinster och en oavgjord de tre senaste matcherna och har därmed avancerat uppåt i tabellen. På fredagen vann laget derbyt mot Pushers BK med 3-2 (0-1) efter ha legat under med 0-2. Målskyttar blev Kappe, Felix och Leo. Läs matchreferat inom kort här.