STÖD KLUBBHUSBYGGET
AZALEA BK

HAR DU BLIVIT SKADAD PÅ TRÄNING ELLER MATCH? BEHÖVER DU HJÄLP MED UNDERSÖKNING AV SKADA ELLER REHABTRÄNING?

Azalea BK har ett samarbete med Active Rehab vilket innebär att alla spelare i Azalea BK kan vid skada kontakta dem för rådgivning, undersökning och behandlingsalternativ. Detta görs enkelt via hemsidan https://active.nu/boka-rehab/ eller så kan man ringa till receptionen på 031-91 96 00.

Besöket är gratis för barn och ungdomar upp till 20 år. Alla över 20 år betalar 100 kr, som räknas mot högkostandsskyddet. Frikort gäller och ingen remiss eller liknande krävs.

Öppettider 7-19 Måndag-Torsdag och 7-15 på fredagar.

Kontakt:

Active Rehab

Kungsgatan 15, närmsta hållplats är Domkyrkan

411 19 Göteborg
sebastian.johansson
@active.nu

VÅR MEDLEMSAPP

VÅRA ARRANGEMANG

VÅRA RIKTLINJER

VÅRA SPONSORER

våra Samarbetspartners

sociala medier