STÖD KLUBBHUSBYGGET
AZALEA BK
Klubbhusprojektet

Azalea BK ska bygga klubbhus på Majvallen. Klubbens 650 barn och ungdomar ska äntligen få en hemvist som gör det ännu roligare att vara med i Azalea BK.

En mötesplats, nya aktivitetsytor, ett ordentligt fik, omklädningsrum, utbildningslokaler och inte minst någonstans att hänga.

Målet är att växa som förening genom att erbjuda något för alla hela livet. Vi vill ha en idrottsmiljö där man trivs, lär sig spela fotboll i sin egen takt tillsammans med sina kompisar och med stöd av schyssta ledare.

Vi följer en tidsplanen med målet att ha ett klubbhus ståendes på Majvallen sommaren 2023.

STÖD KLUBBHUSBYGGET

VAR MED OCH BIDRA TILL FÖRENINGENS UTVECKLING

Hjälp till genom att donera ett bidrag till klubbhusprojektet. Alla bidrag är välkomna! Genom en donation hjälper ni till att stärka klubben inför framtiden. Här kan du ge ditt bidrag.

1. Donation till klubbhusprojektet (valfritt belopp under 500 kr). Ni kommer bli uppmärksammande på hemsidan när klubbhuset står på plats.

2. Donation till klubbhusprojektet (belopp på 500 kr brons, 1000 kr silver och 2000 kr guld). Ni kommer bli uppmärksammande på hemsidan när klubbhuset står på plats samt omnämnd på plakett (guld, silver och brons) på vägg i klubbhuset.

3. Annat större donationsbelopp. Kontakta styrelse eller klubbledning för särskild överenskommelse om ändamål och på vilket sätt ni vill bli uppmärksammade.

Förutom att bli omnämnd på plakett och eventuellt andra vis avser vi att bjuda in donatorer, som donerat 500 kr eller mer, med direkta familjemedlemmar till en för­invigning av det nya klubbhuset.

Stipendium från ldéer för livet

Precis innan jul fick vi ett glädjande besked att Skandiabankens stiftelse Idéer för livet har beviljat 30.000 till klubbhusprojektet för att genomföra ett antal workshoppar med våra lag så att våra barn och ungdomar får möjlighet att tycka och tänka till om klubbhuset.

Projektet kommer att genomföras i samarbete med Isabella Exposito som jobbat mycket med barn och ungdomar utifrån barnkonventioen och idrott. Nästa steg när det gäller ansökningar är att söka anläggningsbidrag från RF SISU.

Isabel Exposito från We & Sports kommer att genomföra workshopen Är du medspleare i våra lag för att för att ta reda på vad spelarna tycker är viktigt i ett klubbhus för att de ska kännas tryggt och trivsamt.

VÅR MEDLEMSAPP

VÅRA ARRANGEMANG

VÅRA RIKTLINJER

VÅRA SPONSORER