STÖD KLUBBHUSBYGGET
Påminnelse om träningstider
2022-08-16 08:53

Hej allihop!

Hoppas alla haft en fin sommar!

Vill bara påminna om att vi från och med nu kommer träna två gånger i veckan. Träningarna kommer vara följande tider:

Torsdagar kl 18:30

Söndagar kl 16:00

Båda träningarna är på Lilla Majvallen, där vi alltid har varit. Vill man komma och testa eller ta med sig en kompis så går det jättebra. Det är bara att komma dit!

Vill också påminna om att vi skulle behöva ha in en eller två ledare till. I och med att vi nu tränar två gånger i veckan samt kommer ha matcher och sammandrag så blir det svårt att få ihop det för oss tre ledare. Man behöver inte ha erfarenhet av fotboll själv för att vara med, utan vi hjälps åt att lägga upp träningarna och planera allt. Om man kan tänka sig att vara med och hjälpa till på någon träning så skulle det vara till stor hjälp. Framför allt är det väldigt kul att träna med de här tjejerna! Hör av er eller prata med oss på nån träning om ni skulle vara intresserade.

Ses på torsdag!

//Martin

Kommande matcher2022-08-22 10:55
Inställd träning idag2022-06-21 10:46