F2013/14
Kommande matcher och sammandrag
2022-09-04 18:43

Hej!

Kommande veckor har vi ett par matcher och sammandrag. Sammandrag är en slags mini-cup med flera matcher under samma dag.

Matcherna är främst för 2013-tjejerna och sammandragen för 2014-tjejerna. Vi brukar dock blanda en del, så vill/kan man vara med på båda så är det bara att säga till. Då det blir mycket att hålla reda på vore det toppen om ni skriver i ämnesraden om det gäller matcher och/eller sammandrag ni vill vara med på.

Matcher tjejer 2013

Tjejerna kommer åter igen ha två ganska täta matcher. Först ut är det match borta mot Mölnlycke IF kommande söndag (11/9). Matchen är kl 13:00 på Djupedalsplan i just Mönlycke och vi samlas ca 12:30 på plats.

Redan på tisdagen (13/9) är det sedan matchen igen hemma på Majvallen mot Masthuggets BK. Matchen börjar  kl 18:15 och vi samlas kl 17:45.

Vill man vara med på en eller båda matcherna så mailar man mig på larsson.martinjohan@gmail.com

Sammandrag tjejer 2014

Söndagen den 18/9 kommer det vara sammandrag hemma på Majvallen med flera matcher. Vi hoppas kunna ha med två lag, förutsatt att tillräckligt många vill vara med. Sista anmälningsdag är nu på onsdag (7/9).

Exkat vilken tid matcherna kommer spelas vet vi först när det närmar sig men det brukar pågå under 3-4 timmar.

Vill man vara med på sammandraget så mailar man mig på

larsson.martinjohan@gmail.com

Bästa hälsningar//

Martin

P.S. Vi hade ett lag på sammandrag i Rudalen idag som gjorde fyra väldigt bra matcher och massor av mål. Väldigt roligt att se hur mycket tjejerna har utvecklats senaste tiden.

Kommande matcher2022-08-22 10:55
Inställd träning idag2022-06-21 10:46